вівторок, 10 лютого 2015 р.

Модуль 4

В процесі роботи в цьому модулі я дізналася  що таке формуюче оцінювання, про безмежні можливості методів оцінювання , зрозуміла як не зробити свою презентацію "мертвою", а також як  викликати в учнів бажання працювати в проекті і досягати певних успіхів. З кожним днем все цікавіше...... 

3 коментарі:

  1. Радію з того, що Вам цікаво й корисно знайомитись з ідеями Програми "Навчання для майбутнього". Об’єктивно, традиційні форми й методи навчання вже не відповідають запитам сьогодення, тим більше майбутнього. Ось і доводиться вчитись працювати з дітьми по-новому, це важно, це потребує змін у власній педагогічній свідомості, прийняття зміни освітніх цінностей... Усе це так, але якщо ми вибрали цю професію, потрібно вчитися все життя, змінюватись, тому що це ми власне й проектуємо те саме майбутнє в свідомості наших учнів.
    Вперед із оптимізмом!

    ВідповістиВидалити
  2. Радію з того, що Вам цікаво й корисно знайомитись з ідеями Програми "Навчання для майбутнього". Об’єктивно, традиційні форми й методи навчання вже не відповідають запитам сьогодення, тим більше майбутнього. Ось і доводиться вчитись працювати з дітьми по-новому, це важно, це потребує змін у власній педагогічній свідомості, прийняття зміни освітніх цінностей... Усе це так, але якщо ми вибрали цю професію, потрібно вчитися все життя, змінюватись, тому що це ми власне й проектуємо те саме майбутнє в свідомості наших учнів.
    Вперед із оптимізмом!

    ВідповістиВидалити